Ελευθέριος Κολομτσάς | Ειδικός Καρδιολόγος – Εντατικολόγος | 📞 213 0 251425, 6947434350 info@cardiometabolism.gr
image
Τα όσπρια είναι απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού μας και πρέπει να τα καταναλώνουμε 2-3 φορές την εβδομάδα. Σας προτείνουμε λοιπόν μια συνταγή για σούπα ρεβύθια, λίγο διαφορετική από την κλασική ρεβιθάδα, με ιδιαίτερη νοστιμιά.

ΑΛΛΑ ΟΦΕΛΗ:

• Το πράσο είναι λαχανικό με έντονη αντιοξειδωτική δράση, πλούσιο σε ίνες και επίσης πλούσιο σε σίδηρο! Θα έπρεπε να το τρώμε συχνότερα…

• Το μπέικον περιλαμβάνει χολινη, η οποία είναι απαραίτητη για την καρδιαγγειακή λειτουργία. Επομένως, αν και η μεγάλη καταναλωςη μπέικον πρέπει να αποφεύγεται λόγω των λιπαρών που περιλαμβάνει, λίγο μπέικον στη σούπα, κάνει καλό!

• Το λεμόνι και το πιπέρι στο σερβίρισμα σας προσθέτουν βιταμίνες και αντιοξειδωτικά, εκτός της γεύσης.

 ΥΛΙΚΑ

Ρεβύθια

3 πράσα, καθαρισμένα και κομμένα σε μεγάλα κομματια

4 φέτες μπέικον

ελαιόλαδο

αλατι, πιπερι

λεμόνι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Απο το προηγούμενο βράδυ μουλιάζετε σε νερό με λίγη μαγειρική σόδα τα ρεβύθια. Το πρωί, ξεπλένετε καλά τα ρεβύθια και τα τρίβετε με τα χέρια καλά, να φύγουν όσο γίνεται περισσότερες φλούδες. Σε μεγάλη κατσαρόλα βράζετε τα ρεβύθια με νερό, λάδι κι αλάτι για 45 λεπτα. Στη συνέχεια προσθέτετε τα πράσα και το μπέικον και βράζετε για τουλάχιστον 60 λεπτά, μέχρι να είναι όσο μαλακά σας αρέσουν – εμείς προτείνουμε να τα κρατήσετε ελαφρώς τραγανά. Όσο βράζουν, παρακολουθείτε να μην ξεμείνουν από νερό – προσθέστε νερό όποτε χρειάζεται και επίσης λάδι ανάλογα ποσό λαδερά σας αρέσουν.

Σερβίρονται με λίγο λεμόνι και πιπέρι για ακόμη μεγαλύτερη νοστιμιά.

Καλή σας όρεξη!