Ελευθέριος Κολομτσάς | Ειδικός Καρδιολόγος – Εντατικολόγος | 📞 213 0 251425, 6947434350 info@cardiometabolism.gr

imageΤα όσπρια είναι απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού μας και πρέπει να τα καταναλώνουμε 2-3 φορές την εβδομάδα. Σας προτείνουμε λοιπόν μια συνταγή για σούπα ρεβύθια, λίγο διαφορετική από την κλασική ρεβιθάδα, με ιδιαίτερη νοστιμιά.

 

 

Η Συνταγή

 ΥΛΙΚΑ
  • Ρεβύθια
  • 3 πράσα, καθαρισμένα και κομμένα σε μεγάλα κομματια
  • 4 φέτες μπέικον
  • ελαιόλαδο
  • αλατι, πιπερι
  • λεμόνι
ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Απο το προηγούμενο βράδυ μουλιάζετε σε νερό με λίγη μαγειρική σόδα τα ρεβύθια. Το πρωί, ξεπλένετε καλά τα ρεβύθια και τα τρίβετε με τα χέρια καλά, να φύγουν όσο γίνεται περισσότερες φλούδες. Σε μεγάλη κατσαρόλα βράζετε τα ρεβύθια με νερό, λάδι κι αλάτι για 45 λεπτά. Στη συνέχεια προσθέτετε τα πράσα και το μπέικον και βράζετε για τουλάχιστον 60 λεπτά, μέχρι να είναι όσο μαλακά σας αρέσουν – εμείς προτείνουμε να τα κρατήσετε ελαφρώς τραγανά. Όσο βράζουν, παρακολουθείτε να μην ξεμείνουν από νερό – προσθέστε νερό όποτε χρειάζεται και επίσης λάδι ανάλογα ποσό λαδερά σας αρέσουν.

Σερβίρονται με λίγο λεμόνι και πιπέρι για ακόμη μεγαλύτερη νοστιμιά.

Καλή σας όρεξη!

Οφέλη για την υγεία

Όπως αναφέραμε, τα όσπρια αποτελούν κεντρικό συστατικό της Μεσογειακής Διατροφής. Επιπλέον όμως, η συγκεκριμένη συνταγή προσφέρει και με άλλα συστατικά της στην υγεία μας:

Το πράσο είναι λαχανικό με έντονη αντιοξειδωτική δράση, πλούσιο σε ίνες και επίσης πλούσιο σε σίδηρο. Θα έπρεπε να το τρώμε συχνότερα…

Το μπέικον περιλαμβάνει χολίνη, η οποία είναι απαραίτητη για την καρδιαγγειακή λειτουργία. Επομένως, αν και η μεγάλη κατανάλωση μπέικον πρέπει να αποφεύγεται λόγω των λιπαρών που αυτό περιλαμβάνει, λίγο μπέικον στη σούπα, κάνει καλό.

Το λεμόνι και το πιπέρι στο σερβίρισμα προσθέτουν βιταμίνες και αντιοξειδωτικά, επιπλέον της γεύσης.